Dlaczego warto dodać wpis do LinkCentrum?

Strony związane z hasłem 'public relations':

Sortuj po:

  • agencja PR - public relations »

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje międzynarodowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej osoby, która nigdy nie była w Polsce. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR rozwija swoje kompetencje i przygotowuje z roku na rok coraz skuteczniejsze kampanie.

    Data dodania: 23 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • GKR Consulting – PR, marketing, reklama »

    GKR Consulting oferuje usługi, doradztwo i konsultacje z zakresu PR, marketingu i reklamy dla branży nieruchomości oraz małych i średnich firm.
    W zakres naszej oferty wchodzą m.in: strategie marketingowe i PR, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, media relations, szeroko rozumiana reklama nieruchomości oraz innych produktów i usług, planowanie kampanii promocyjnych, konsultacje i doradztwo marketingowe i PR (dla branży nieruchomości oraz małych i średnich firm), a także projekty graficzne, poligrafia oraz gadżety reklamowe.

    Data dodania: 28 10 2012 · szczegóły wpisu »
  • idea brand marketing i pr »

    Kompleksowe doradztwo w zakresie marketingu i public relations. Budowanie świadomości marki. Moderacja profili w mediach społecznościowych. Tworzenie responsywnych stron internetowych, aplikacji webowych i przejrzystych sklepów internetowych. Zapewnienie contentu, pisanie artykułów, tekstów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych. Współpraca z mediami, w zakresie publikacji materiałów prasowych, organizacji konferencji prasowych, a także zakupu przestrzeni reklamowej. Budowanie relacji z grupami z otoczenia firmy, szczególnie z internautami i liderami opinii. Opracowanie strategii komunikacji marketingowej i public relations poprzedzone przeprowadzeniem odpowiednich badań i analiz. Każdorazowe dostosowanie prowadzonych działań do potrzeb Klienta.

    Data dodania: 25 05 2015 · szczegóły wpisu »
  • Agencja public relations »

    Klienci, którzy podejmują przygodę z public relations, powinni trafić na rzetelnego partnera biznesowego, jakim jest Binaria Communications, która wesprze w zarządzaniu sytuacją kryzysową czy PR produktowym. Trzeba wykorzystać potencjał agencji PR jednocześnie w relacjach ze społecznością lokalną czy w trakcie montowania filmów wideo. Agencja public relations z Warszawy dużą wagę przykłada do prac wideomarketingu. Film korporacyjny czy pozostałe klipy wideo będą z pewnością ważnym składnikiem strategii komunikacyjnej firmy.
    Dla firm, które już korzystały z agencji public relations, ważnym czynnikiem będzie wielkie doświadczenie działających w niej osób. Trzon organizacji stanowią specjaliści, którzy wiele lat spędzili w działaniach w korporacjach lub dla korporacji. Doświadczenie to przekłada się na wynik kooperacji public relations i daje perspektywę na uzyskanie pierwszorzędnych efektów w dziedzinach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
    Binaria to nowa jakość w stosunku do public relations.
    Ważkim elementem jest siedziba firmy. Public relations z Warszawy wykonuje się bezapelacyjnie łatwiej tudzież przede wszystkim skuteczniej. To powoduje, iż wybór agencji public relations Binaria Communications jest dobrą decyzją inwestycyjną w komunikację, ludzi i biznes.

    Data dodania: 14 01 2013 · szczegóły wpisu »
  • Agencja Social Media »

    HarmoniquePR to nazwa agencji Public Relations, która z powodzeniem funkcjonuje na rynku od 2010 roku. Naszym celem jest stały rozwój i współuczestniczenie w sukcesach naszych klientów. Łączymy działania tradycyjnego media relations z wykorzystaniem narzędzi social media. Nasza siedziba znajduje się w Krakowie, ale pracujemy dla klientów z całej Polski. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą agencji zawartą na stronie internetowej.

    Data dodania: 14 02 2013 · szczegóły wpisu »
  • HEIMA Studio - Agencja PR »

    PR HEIMA Studio to agencja PR z międzynarodowym doświadczeniem. Ta warszawska firma istnieje na rynku od ponad 10 lat. W tym czasie zdobyła liczne specjalizacje. Zajmuje się obsługą PR startupów, brand PR, a także obsługą social mediów. Organizacja eventów czy innych wydarzeń to także chleb powszedni tej agencji. Wszelkie działania są konsultowane indywidualnie z klientem i dostosowywane do jego potrzeb.

    Data dodania: 30 01 2016 · szczegóły wpisu »