Dlaczego warto dodać wpis do LinkCentrum?

Strony związane z hasłem 'media relations':

Sortuj po:

  • agencja PR - public relations »

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje międzynarodowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej osoby, która nigdy nie była w Polsce. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR rozwija swoje kompetencje i przygotowuje z roku na rok coraz skuteczniejsze kampanie.

    Data dodania: 23 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • Paulina Szymczak PR i Social Media Marketing »

    Paulina Szymczak - PR i Marketing Społecznościowy. Swoją pracę wykonuję z satysfakcją. Budując wizerunek firmy używam narzędzi Media Relations i Media społecznościowe. Każdy wie jak ważne dla biznesu w dzisiejszych czasach jest wizerunek w internecie, a głównie kreowanie wizerunku marki na portalach społecznościowych. Za pomocą reklamy w mediach społecznościowych buduję relację firm z zainteresowanymi odbiorcami, dopasowując jak najlepiej produkty do zapotrzebowania obsługiwanych przeze mnie firm. Piszę bardzo ciekawe artykuły, tworzę i opowiadam historie. Rekomenduję usługi moich klientów przez odpowiednią kampanię reklamową, z którą trafiam do najlepszej grupy odbiorców. Zachęcam do zapoznania się z całą ofertą.

    Data dodania: 15 01 2016 · szczegóły wpisu »